Szálloda Park Hyatt Milan
Hol található a szálláshely?
Jellemzők
Válassza ki szobáját
Szálloda Park Hyatt Milan
Az épületben összesen 345 lakótéri egység közül lehet választani. A(z) Park Hyatt Milan 2003 évben lett renoválva. A látogatók igénybe vehetik az épületben elérhető Wi-Fi kapcsolatot. A recepció egész nap nyitva tart. A(z) Park Hyatt Milan igény esetén sem biztosít kiságyakat. A(z) Park Hyatt Milan akadálymentesített, és minden lakegység hozzáférhető a mozgáskorlátozottak számára. Az autóval érkező vendégek értékelni fogják, hogy a(z) Park Hyatt Milan parkolást biztosít. A hotel elkötelezte magát a környezetbarát gyakorlatok fenntartása mellett. A(z) Park Hyatt Milan repülőtéri transzfert biztosít. A létesítmény gyógy- és wellness szolgáltatásokat kínál. Funkcionális tárgyalóinak köszönhetően ez a hotel tökéletes hely az üzleti célból utazó vendégek számára. Ezen szolgáltatások közül némelyek lehet, hogy további költségekkel járnak.
Más néven ez a szálloda: Szálloda Park Hyatt Milan:
Feltételek és szolgáltatások
Általános
- Belépés 15:00 órától
- Kilépés 12:00-ig
- Wifi
- Internet
- Parkoló
- Háziállat megengedett
- Légkondicionáló
- Lift
- Mozgáskorlátozott személyek belépésére alkalmas
- Nem dohányzó szobák
Recepció szolgáltatások
- poggyászmegőrzés
- Széf
- Valutaváltás
- utazásszervezés
Szórakozási lehetőségek
- Vízisportok
- Golf
Szabadidő és családok
- Gyermekfelügyelet
Étel és ital
- Étterem
- gyermekmenü
- ételek különleges étrendűeknek (kérésre)
- szobaszerviz
Közlekedés
- Szeretnék transzfert szerződtetni
- Autókölcsönzés
Üzleti létesítmények
- Business Center
- Konferenciatermek
Üzletek
- Üzletek
Wellness
- Spa
- pezsgőfürdő | masszázsmedence
- törökfürdő | gőzfürdő
- Szauna
- Masszázs
- Fodrászat
- Konditerem
Mit gondolnak a vendégek erről a szállásról?
A Park Hyatt Milano vegyes véleményeket kapott a vendégektől. Néhány vendég csalódottságát fejezte ki a menedzsment és a szolgáltatásokkal kapcsolatban, és olyan eseteket említettek, ahol ciki helyzetbe kerültek, vagy csalódást okoztak nekik. A problémák között említették a hiányzó ingyenes ajánlatokat és a szobák tisztaságával kapcsolatos problémákat. Azonban más vendégek teljesen más tapasztalatokat szereztek. A helyszínt, a személyzetet és a luxus szobákat dicsérték, és a szállodát az egyik legjobbnak a világon nevezték. Ezek a vendégek lenyűgöző VIP kezelést tapasztaltak minden szállodai munkatárstól. A portások és gereblyétartók különösen elismerést kaptak fantasztikus szolgáltatásukért. Összességében a vendégek tapasztalatai változóak voltak, akik közül néhányan nagyon ajánlották a hotelt, míg mások hiányosságokat találtak az osztályban és a szolgáltatásban.
Vélemények
A hozzászólásokban azoknak a valódi Destinia-ügyfeleknek a személyes véleménye olvasható, akik, miután igénybe vették a szálláshelyet, kitöltötték a Destinia által kiküldött kérdőívet vagy a kérdőívnek a weboldalon megtalálható változatát. Ezek a hozzészólások nem feltétlenül tükrözik a Destinia véleményét. Azokat a hozzászólásokat, amelyek a valóságnak nem megfelelő, sértő vagy becsmérlő megjegyzéseket, illetve az személyes adatokat tartalmaznak, nem közöljük. Az értékelések eredménye a kitöltött kérdőívekben kapott pontszámok átlagolásával történik.